SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.
hello.
welcome to my blog


dengar dan layan saja ! :) spe terjatuh haty dgn lagu ny bgy tahu sye !
Saturday, December 18, 2010



(L)
mengapa kau pergi,mengapa kau pergi
disaat aku mulai mencintaimu
berharap engkau menjadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

(L)
menyindiri lagi,menyindiri lagi
disaat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
disaat aku terbangun dari tidurku

**chorus**
(L)
aku inginkan diri mu,
datang dan temui aku,
kan ku katakan padamu,
aku sangat mencintai dirimu,

(L)
aku ingin kan diri mu,
datang dan temui aku,
kan ku katakan padamu,
aku sanagat mencita....

(L)
menyendiri lagi,menyindiri lagi
di saat kau tinggal kan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hari ku
di saat aku terbangun dari tidurku

ulang **chorus**


(P)
semoga engkau kan mengerti,
tentang perasaan ini,
maafku telah terbuai,
akan indahnya cinta

(P)
maaf sungguhku tak bisa,
untuk kembali kepadamu,
maaf ku telah terbuai,
akan indahnya cinta

ulang **chorus**


yup mmng bermakna dalam idup aku
lagu ny mmng aku akan ingt .
hehe .sbb ak tk leh bersama dye lagy .
mmng betol .:D
mmng sampai situ je hubungan ktowng .HAHA
kate sis fifi rmai lagi mnunggu laa,
lgy un membosan kan jer nan dye,
haha tol taa sis ?
:)



4:04 AM