SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.
hello.
welcome to my blog


jantan tak guna !
Saturday, December 17, 2011



asal kau selalu sakit kan hati akuh hah ?? aku tak tahu nape ngn kau lah..akuh marah kau kuar smpai kol 5 pstuh ko ckp akuh nyh mcm ayah kau suka marah kau . abestuh kau tak selalu marah aku aa?ko mmng EGO KO KUAT setan punya jantan lah kau . dah aa ko tak payah nak pujuk akuh lagi lah lelaki dayus ! menyakit kan hati . saket kan atih akuh jerw .sapa3x yang tahu pasal diye kat akuh ko akan paham perasaan akuh macam mane sekarang..aku harap ade tempat luahan hati akuh dekat sesiapa.ko dah tak nak akuh kan . asal ko call akuh lagi?
please bagitahu kalau korang rajin mendengar...
aku perlu kan korang..


4:58 AM