SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.
hello.
welcome to my blog


jantan tak guna !
Saturday, December 17, 2011



asal kau selalu sakit kan hati akuh hah ?? aku tak tahu nape ngn kau lah..akuh marah kau kuar smpai kol 5 pstuh ko ckp akuh nyh mcm ayah kau suka marah kau . abestuh kau tak selalu marah aku aa?ko mmng EGO KO KUAT setan punya jantan lah kau . dah aa ko tak payah nak pujuk akuh lagi lah lelaki dayus ! menyakit kan hati . saket kan atih akuh jerw .sapa3x yang tahu pasal diye kat akuh ko akan paham perasaan akuh macam mane sekarang..aku harap ade tempat luahan hati akuh dekat sesiapa.ko dah tak nak akuh kan . asal ko call akuh lagi?
please bagitahu kalau korang rajin mendengar...
aku perlu kan korang..


4:58 AM
GREYSON CHANCES
Friday, November 25, 2011



   <3 smart taa dye ? hahaha... sungguh cumel muke dia :) <3







                                    <3  yes dy memang menarik yahh . ;p <3







                               <3  smart tak baju dye . baru aku beli . <3














10:11 PM
sungguh bosan ! n sungguh suke dekat dye. :p
Sunday, July 3, 2011

assalamualaikum,hye semua..erghh..sungguh bosan rasa nye.tak tau nak buat ape.ak risau aa PMR..scary ! hahak.semalam ade someone dy tulis kat wall ak..'eh same tusion ni kan' pergh abg tuh lah yang aku selalu cakap nan membe2 tusyen aku.dye duk fom5 kot.hahahak.cumell kot muke dye. :) like2!


tapi tak tahu nak cte ap dh.hahahhakk. :p
k tata. pape hal just tnye kat shoutmix ! :)







2:16 AM
tahun nihh aku terasa kehilangan dia !
Tuesday, April 12, 2011

salam..cmne ak nk cte erkk..
sbb ak syg dy gle2.
ntah nper ntah ak ingt dy agy.
akuh pnt gila nan dye..
ain pon satu..ak sian tol.
terasa ak dy uhh..
ko buat ak ny mcm tunggul lah ain.
ak soh ko rpt nan dye sal ak.
tpy ko rpt nan dye sbb per?
erghh..
penat aa..
fed up tunggu kaw lah laki !
mlz nk pkir ann jantan yg suke soh kwn dy mrh ak.
klau ko nk mrh sanat kat ak.mrh la dpn2.
jgn soh penyuruh..
bunguk..
n zul ko jgn nk wahare.
ko pkir ak x knl num ko uhh?
ko main kan pmpuan jer tahu.
blkng2 ko brani kn ngn ak.
dpn2 takut !
bangang !

sesiapa yang kenal zul fadli fom 5KAT1 batch 2010!
dia pangai cam bangang.pmpuan2 jgn cye kat dye uke.
sbb dye taa hensem pon.
k lah stakat tu je ak ckp..
assalamualaikum..



                                                                               thax visit my blog syg!<33


6:02 AM
kene suntik ! saket nyee!
Friday, February 25, 2011

uh nak cite pasal kat skolah tadi...saya kene suntik.
abng zul buat ganaz weyhh!




uhh.. sedap gila kene tady.. 
jahat tol abng zul dy pilih aku.
dye suntik dh la saket .ganaz lak tuh.
tpy pmpuan lain tak nak lak pilih kat dye.
kat akuh dy tarik soh suntik kat dye.
bengong..
sengal jer ouh dy tuh.
tapi die ensem n suke cari gadoh ngnaku
hahahk.
tyme masuk jarum taa saket..
tyme dy masuk kan air tuh punye lah pedih.sampai sekang,lenguh2 la tgn aku..


saket ouhh ayu taun depam giliran adk lak. hahhakk . :p


12:09 AM
오빠를 사랑
Sunday, January 30, 2011

ary tuh ak mcj duk nyyy.
ak ckp nk sowng mamat tlung aa cry arnn.
pstuh dy ckp ambek aa twin abng.
hahahakk.
ap agy ak pon ckp lah nnt adk usha dy.
haahhakk.so dy ckp cbe aa rpt nan kembar abng
pstuh ak pon ckp taa nak aa.
mlm tuh ak ngajuk nan dye .
tbe2 jer dy badmood.
pstuh ak ckp aa bye.
pstuh dy tnye.
adk ngajuk ye..
ak ckp=x de aa.abng bdmood . adk pon bleh bdmood gk.
dye=jgn aa cmny..
ak=k aa bye.
dye=alala duk bcuk ny najuk lak,kang abng cium kang bru tahu.
ak=cium aa klau brny.(depan2)
dye=MMMUUAAAHHH(ciuman )
ak=aahh bgy tahu TYRA (awek siall dy tuh )
dye=ala jgn aa bgy tahu.kte arnn adk, abng angkt.
ak=nk gk ckp.
dye=jgn lahh.
lps tuh ak lngsung x blz...
HAHHAHAKK...
pada TYRA..
PDN MKE KO , KO PKIR BF KO BAEK SANAT AA.



9:53 PM
dengar dan layan saja ! :) spe terjatuh haty dgn lagu ny bgy tahu sye !
Saturday, December 18, 2010



(L)
mengapa kau pergi,mengapa kau pergi
disaat aku mulai mencintaimu
berharap engkau menjadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

(L)
menyindiri lagi,menyindiri lagi
disaat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
disaat aku terbangun dari tidurku

**chorus**
(L)
aku inginkan diri mu,
datang dan temui aku,
kan ku katakan padamu,
aku sangat mencintai dirimu,

(L)
aku ingin kan diri mu,
datang dan temui aku,
kan ku katakan padamu,
aku sanagat mencita....

(L)
menyendiri lagi,menyindiri lagi
di saat kau tinggal kan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hari ku
di saat aku terbangun dari tidurku

ulang **chorus**


(P)
semoga engkau kan mengerti,
tentang perasaan ini,
maafku telah terbuai,
akan indahnya cinta

(P)
maaf sungguhku tak bisa,
untuk kembali kepadamu,
maaf ku telah terbuai,
akan indahnya cinta

ulang **chorus**


yup mmng bermakna dalam idup aku
lagu ny mmng aku akan ingt .
hehe .sbb ak tk leh bersama dye lagy .
mmng betol .:D
mmng sampai situ je hubungan ktowng .HAHA
kate sis fifi rmai lagi mnunggu laa,
lgy un membosan kan jer nan dye,
haha tol taa sis ?
:)



4:04 AM